رژیم آخوندی که در طنین قیام مردم ایران در ۱۶ آذر سرنگونی خود را به چشم دید ناچار به نمایش فیلم پاره کردن عکس خمینی دجال از تلویزیون خود شد.
تلویزیون شبکه یک(رژیم)(۱۶آذر۸۸) گزارش داد:« ۷ دسامبر ۲۰۰۹ - مراسم روز ۱۶ آذر روز دانشجو امروز در دانشگاههای مختلف کشور برگزار شد. در دانشگاه تهران هم مراسم باشکوهی با حضور هزاران دانشجو برپا شد. در این مراسم یاد و خاطره سه دانشجوی شهید شانزدهم آذر سال ۱۳۳۲ که در اعتراض به سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسیدند گرامی داشته شد. (فیلم از تظاهرات رژیم).
گوینده: سالروز قیام ضد آمریکایی دانشجویان در شانزده آذر سال ۱۳۳۲ پس از ۵۶ سال امروز به صحنه ای برای ابراز بیداری دوباره
 دانشجویان در مقابل آمریکا و مستکبران و مستبدان بین المللی تبدیل شد و دانشگاههای مختلف بویژه دانشگاه تهران بار دیگر شاهد هوشیاری و بصیرت دانشجویان در قبال حیله ها و ترفندهای پیچیده بیگانگان بود. (شعار مرگ بر منافق، دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد، منافق حیا کن دانشجو را رها کن) بجز دانشجویان تهران در اغلب دانشگاههای دیگر نیز نظیر این صحنه ها تکرار شد و انبوه دانشجویان با شعارهای انقلابی - اسلامی ماهیت حقیقی جنبش پیش روی دانشجویی را فریاد زد. (شعار مرگ بر اسراییل، دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد، مرگ بر انگلیس، دانشجوی باغیرت بصیرت، بصیرت، دانشجوی مسلمان اتحاد ، اتحاد ـ در اینجا قسمتی از فیلمهای دست پخت تلویزیون رژیم نشان داده می شود و گوینده ادامه می دهد) .
گوینده: امروز گروه دیگری در دانشگاه ترجیح دادند با ماهیتی متفاوت از ماهیت ضد آمریکایی ۱۶ آذر ۳۲ مراسم این روز را برگزار کنند.(نشان دادن تصاویر دانشجویان مخالف) (عکس پاره شده خمینی را نشان می دهد همراه با شعار ، استقلال ، آزادی، جمهوری ایرانی، استقلال ، آزادی، جمهوری ایرانی)
گوینده. در میان شعارهای مختلفی که (نامهفوم) می دادند برخی دانشجویان به تعامل در تفاوت اشعارها و جمعیت های شعار دهنده پرداخته بودند. (شعار.نامفهوم مفتخوری را رها کن) نشان دادن تصاویر حزب الهی ها.
گوینده . در حالیکه دانشجویان در داخل دانشگاههای مختلف مشغول مراسم سالروز قیام ضد آمریکایی ۱۶ بودند عده ای که اصلا کاری به این حرفها و کاری به ماهیت این روز ندارند یکسره رفتند سراغ سطل آشغالهای شهرداری و در خیابانهای اطراف دانشگاه چند تا سطل و موتور را آتش زدند تا بهرحال تصویر قابل پخشی برای بیگانگان فراهم کنند. بهرحال حتما رسانه های بیگانه و مقامات غربی از اتش گرفتن این سطل آشغالها و برخی شعارهای ضد اسلامی و ضد ایرانی این گروه سوم خوشحال شدند اما آنچه مهم است ماهیت حقیقی و ضد استکباری ۱۶ آذر و روز دانشجو که امروز حتی از سالهای قبل هم در دانشگاهها نمود و جلوه بیشتری داشت.